INFORMAȚII DE CUMPĂRARE

1. alegerea produsului dorit:

  • Alegeti categoria (subcategoria) de produse care va intereseaza.
  • Pentru a face cautarea cat mai precisa, folositi filtrele disponibile pentru fiecare categorie de produse.
  • Lista de produse se va restrange in functie de casutele bifate de dvs.

2. adaugarea produsului la cosul de cumparaturi:

  • Pentru a putea vedea continutul cosului de cumparaturi apasati butonul „Cos de cumparaturi” aflat in partea dreapta sus a paginii.

3. facturare:

  • Vanzatorul va transmite in baza datelor furnizate de catre client factura aferenta comenzii.
  • Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

4. livrare si plata:

  • Momentan se poate alege doar modalitatea de plata prin ramburs, cumparatorul va achita contravaloarea produselor comandate si cheltuielile de transport de 30 Ron la firma de curierat. Firma de curierat poate sa perceapa taxe suplimentare, in cazul unor localitati speciale, in acest caz Cumparatorul va fi contactat telefonic pentru confirmarea costurilor de transport.
  • Pentru comenzi cu valoare de minim 500 lei, nu se percep cheltuieli de transport.
  • In general livrarea se realizeaza în 3-7 zile lucratoare prin firma de curierat Urgent Cargus. In anumite cazuri aceasta perioada poate fi si mai lunga.
  • Atat adresa cumparatorului, cat si toate informatiile suplimentare (nr. de telefon, etc.) trebuie sa fie completate corect.
  • In cazul destinatiilor greu accesibile firma de curierat poate sa perceapă tarif suplimentar.
  • In cazul in care nu putem respecta termenul de livrare de 3 zile lucratoare, va contactam prin email sau telefon.
  • In cazul in care curierul nu va poate contacta 2 zile consecutive, va rugam sa contactati curierul.
  • Pentru evitarea oricaror neplaceri si/sau pagube va rugam sa comunicati adresa exacta si nr. de telefon corect. In cazul in care datele de contact (nr. tel, adresa e-mail) nu sunt corecte, vanzatorul nu poate fi tras la raspundere si/sau obligat la plata daunelor.
  • In cazul preluarii coletului va rugam sa desfaceti si sa verificati produsul, in cazul unei eventuale deteriorari sa intocmiti un proces verbal si să nu preluati coletul. In lipsa unui proces verbal, vanzatorul nu accepta reclamatii ulterioare.
  • Pentru comenzile din afara tarii va rugam sa contactati firma prin telefon sau e-mail pe adresa contact@salviabox.ro .

5. finalizarea comenzii:

  • Verificati ca datele completate sa fie corecte.
  • Inainte de a plasa comanda, cititi termenii si conditiile de utilizare la rubrica „Termeni si conditii” disponibila in partea de sus a paginii.
  • In momentul plasarii a unei comenzi, clientul recunoaste ca a citit si a fost de acord cu conditiile de cumparare si modalitatea de plata, dar si cu termenii si conditiile generale ale vanzatorului.

6. plasarea comenzii:

  • Pentru a transmite comanda dvs apasati butonul „Finalizare comanda”.

7. confirmarea comenzii:

  • Dupa trimiterea comenzii, veti primi un e-mail de confirmare al comenzii si factura proforma . O comanda se considera confirmata, doar dupa primirea de confirmare prin e-mail.