Ştiai?

  • Dacă ai probleme cu una din sculele tale… s-a stricat… nu mai funcţionează la parametrii tehnici, poţi să ne trimiţi la reparat!
  • Dacă te pricepi şi ai constatat un întrerupător, sau o piesă defectă. Poţi să faci comandă la noi trimiţând următoarele date a aparatului:

    Imagine ilustrativă (sursa: pixabay.com)

    • Marca (obligatoriu)
    • Tipul (obligatoriu)
    • Codul de identificare (opţional)
    • Descrierea piesei defecte (opţional)
    • Nume şi prenume (obligatoriu)
    • Adresă e-mail (obligatoriu)
    • Număr telefon (obligatoriu)
    • Adresă (opţional)
  • Contactaţi-ne pe numărul de telefon 004-0740-867.197 sau trimiteţi-ne un e-mail pe adresa contact@salviabox.ro cu datele de mai sus, colegii noştrii de specialitate va vor contacta pentru o soluţionare cât mai eficientă.

Informaţii suplimentare despre service-ul profesional Salviabox

Salvia Green Line SRL deţine ateliere service profesionale în cadrul cărora se desfăşoară activităţi complexe de întreţinere şi reparaţii pentru toate sculele electrice, echipamentele şi utilajele aflate în perioada de garanţie respectiv post garantie pentru toate mărcile comercializate: IWELD, MWELD, BOSCH, MAKITA, METABO, DEWALT, HITACHI, WACKER, WEBER, HONDA, BRIGGS & STRATTON, POWERPLUS, ROBIN şi altele.

La reparaţii sunt utilizate doar piese de schimb originale, produsele care trebuie reparate sunt preluate prin intermediul service fie prin intermediul agenţilor proprii. Depistarea defecţiunilor şi informarea clienţilor asupra contravalorii reparaţiei se realizeaza în cel mai scurt timp posibil.

Se asigură întreţinere periodică planificată, conform specificaţiei producătorilor în baza unui contract de service.

Condiţii de recepţie a produselor în unitatea service

  • Produsele se primesc în unitatea service pe baza unei note de recepţie întocmită de către unitatea service.
  • Produsele aflate în garanţie trebuie să fie insoţite de Certificatul de garanţie în original şi copia facturii de cumpărare. Totodată, clientul este de acord ca verificarea îndeplinirii condiţiilor de garanţie să fie efectuată de către personalul autorizat din cadrul unităţii service.
  • Nu se acordă garanţie în cazul utilizării necorespunzătoare, uzurii normale sau suprasolicitării, de asemenea, consumabilele sau accesoriile (perii, mandrine, adaptoare, cabluri de alimentare, filtre bujii) nu sunt acoperite de garanţie. Pentru nelămuriri vă rugăm să consultaţi lista detaliată a cazurilor care sunt exceptate de la garanţie.
  • Orice intervenţie efectuată de persoane neautorizate conduce la pierderea garanţiei.
  • În cazul în care clientul nu ridică produsul reparat în termen de 60 zile calendaristice de la data reparării (înştiinţării), aparatul va fi considerat abandonat, în consecinţa va fi trecut în patrimonial prestatorului iar valoarea acestora va fi considerată a compensa valoarea reparaţiei efectuate.
  • În cazul în care clientul nu va ridica aparatele pentru care s-a efectuat constatarea defecţiunilor dar nu s-a efectuat reparaţia datorită lipsei acordului beneficiarului, în termen de max. 90 zile calendaristice de la data predării bunului la service, acest bun va fi considerat abandonat şi va fi reciclat.
  • Persoana care predă maşinile (utilajele) la service şi care semnează nota de reparaţie se consideră că fiind împuternicită de proprietarul acestora pentru a lua decizii referitoare la acceptul sau refuzul reparării maşinilor (utilajelor).
  • Devizul estimativ de reparaţie se va transmite prin fax, sau e-mail urmând ca beneficiarul să-şi dea acordul în scris pentru reparaţia uneltelor.
  • Costul devizului estimativ se achită în momentul preluării maşinii în service, în cazul reparării, se va scade valoarea acestuia din manopera.
  • În cazul în care maşinile nu se repară, conform normelor de siguranţă şi protecţia muncii, acestea se vor returna nefuncţionale.

Reguli de acordare a garanţiei

Obligaţiile clientului:
  • Să prezinte Certificatul de garanţie în original şi copie Facturii de cumpărare pentru produsele achiziţionate.
  • Să dovedească concordanţa între datele de identificare ale produselor (cod produs, serie produs) şi cele înscrise în Certificatul de garanţie ;
  • Să se prezinte la unitatea service pentru remedierea defecţiunilor, în termenul de garanţie înscris în Certificatul de garanţie ;
  • Să asigure pe perioada de garanţie integritatea produsului împotriva: lovirii, strivirii, pătrunderii de corpuri străine în produs etc.;
  • Să utilizeze surse de alimentare conform datelor tehnice cu respectarea tuturor normelor de protecţia muncii;
  • Să nu permită demontarea produsului decât de către unitatea service autorizată pentru rezolvarea cazurilor de garanţie.
  • Să asigure întreţinerile periodice ale utilajului/produsului.
  • Să utilizeze numai piese de schimb originale (perii carbon, filtre de aer, ulei şi combustibil, bujii, curele de transmisie, rulmenti, mandrine, cabluri de alimentare etc.)
  • Să solicite rezolvarea reparaţiei ca fiind caz de garanţie în momentul prezentării pentru remedierea defecţiunii produsului.
  • Pentru defectele survenite datorită nerespectării obligaţiilor clientului, clientul va suporta atât cheltuielile de constatare, cât şi pe cele de înlocuire a pieselor defecte în cazul opţiunii reparării utilajelor.

Obligaţiile departamentului service:

  • Să facă constatările necesare obţinerii unei evaluări a defectelor semnalate de client intr-un timp cât mai scurt.
  • Să prezinte clientului cauzele care au dus la defectarea produsului în cauză.
  • Să înştiinţeze clientul cu privire la eventualele deficiente în utilizare.
  • Pentru defectele de fabricaţie, înlocuirea pieselor defecte se va face fără costuri suplimentare din partea clientului.
  • Să prelungească termenul de garanţie cu timpul scurs de la data înregistrării reclamaţiei până la data repunerii în stare de funcţionare a produsului.
  • Să acorde beneficiarului, contracost, servicii de service post-garanţie pentru toată gama de produse comercializate.

Garanţia acordată pentru reparaţiile post-garanţie efectuate:

  • 3 Luni pentru persoane juridice

Modalitatea de plată:

  • Ramburs (numerar)

Termene de reparare:

  • Service în maxim 15 zile lucrătoare pentru reparaţii uzuale;
  • Pentru cazuri speciale timpul de reparaţie este în funcţie de perioada estimată a importării pieselor sau subansamblelor defecte.

În unele cazuri timpul de reparaţie poate dura mai mult decât durata de mai sus. Societatea nu poate fi trasa la raspundere în caz de pagube sau neplăceri cauzate de întârzieri.